måndag 24 mars 2008

we LOVE house!

Hörrni vilken kväll det var igår! Fördrink hos mig, bussresa till Sthlm, galet röjj på Sture, en trött bussresa till Uppsala å en ISKALL promenad hem.. En lyckad kväll helt enkelt! Kändes så konstigt att vara på Sture å det var så mycket folk där som man kände. Kul att så många kom dit! Dansade i typ 2 timmar å det händer inte ofta kan jag ju säga. Allt tack vare Daniel Peraux å Alex "älskling" Lewerentz... Vilka killar! Tommie Falk å Don Tomaso var ju självklart grymma dom med!

Idag är jag trött... Riktigt trött! Märkte nu att min tv inte fungerar. PANIK! Vad ska jag göra nu?? Alex är ju inte hemma heller för han sitter på tåget ner till Göteborg å ska spela där ikväll. Så sitter här med massa godis å läsk å en trasig tv.. Kul kväll! :(

Inga kommentarer: