tisdag 11 mars 2008

Mysmåndag

Vaknade igår med huvudvärk å halsont.. Alex hade så ryggont att han knappt kunde komma upp. Han sjukanmälde sig å gick å kollade upp ryggen... Jag var ju ledig så träffade upp han sen på stan så åt vi lunch. Sen gick vi hem till han å kollade film å mös i sängen... Efter det tog vi en promenad å sen lagade jag våfflor som vi åt med glass å sylt. Smaskens! Sen blev det film igen.
Det var länge sen jag hade en sån mysig måndag... Måndagar är ju det värsta annars! Men nu kändes det som en extra söndag. :)

Jobbar bara tisd, onsd, torsd den här veckan. Känns så sjukt skönt! Ska åka till Sthlm å Sturekompaniet på fredag å festa å dansa tänkte jag. Ska bli kul! Länge sen jag var där nu, hinner ju aldrig eftersom d inte e nån höjdare att gå ut där när man jobbar dagen efter. Men nu är det dags känner jag! Fick sms av Emma nyss att hon e på.. Bra där! :)

Åh nu är det Petters låt på radion... "Logiskt" heter den å den är skitbra!

Pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så söt. vad jobbar du med? :)

Malin sa...

Tack så mycket!

Det blev ett helt inlägg ist som svar på din fråga :)

Ha det bra!

Kram