måndag 3 mars 2008

Måndag

Jag har sagt det förrut å jag säger det igen... Fy fan för måndagar!! Så jävla depressing!

Jag träffade en gammal dejt idag å d var ju kul... Har inte sett honom på ca fem år å så står han framför mig helt plötsligt! Lika söt nu som han var då :) Han hade varit i Österrike å åkt skidor å skulle hem till Umeå nu.. Han ska plugga till läkare där.

Han:Vad har du haft för dig?

Jag: Eh... Jobbat...?

Han: Vad har du för framtidsplaner då?

Jag: Eh...hm... att få vara ledig en dag eller två inom en snar framtid...eh..

Nej men fy fan, nu måste jag ju boka in nåt skoj att göra snart! Kan ju inte jobba hela tiden!! Tycker det är sjukt kul att ha massa saker att göra, hellre det än tvärtom, men man får ju inte glömma bort att ha kul också... Nästa vecka är jag (om jag har tur) ledig några dagar så får väl se till att hitta på nåt då. Och med kul menar jag inte dricka sprit på krogen!

Sen har det börjat en ny kille hos oss idag. Det här tycker jag såklart e väldigt skoj. D e ju bara äldre som jobbar här så äntligen får jag någon i min (typ) ålder att prata med. Wiiiie! Han är väl några år yngre än mig å gift! Det är ju lite coolt. Men han e Livets Ord:are tror jag å då måste man väl gifta sig för att få ligga? Jisses vad man skulle varit gift många ggr om man var med där! Haha! (eeh.. hoppas han inte läser den här bloggen förresten)

Nu är det back to work!

Pusspuss

Inga kommentarer: