torsdag 27 mars 2008

Fix å trix

Nu sitter jag på jobbet å är lite smått uttråkad... Ska nog gå över till IKEA å köpa rullgardiner å kolla om min garderob finns inne så jag kan köpa den efter jobbet idag. Man blir helt fucking bländad i min lghmornarna när solen ligger på. Ska köpa rullgardiner nu så jag äntligen slipper vakna kl sju varje morgon! Sen MÅSTE jag ha en garderob nu... Ska ta bort mitt matbord å ställa den där ist... Vill egentligen inte för det kommer nog bli fulare så men av nån konstig anledning så har min klädhög växt en del det senaste året å det är totalt kaos där nu. Ska bli såååå skönt att kunna hänga upp mina kläder igen!

Så det här ska jag syssla å pyssla med i helgen när jag e ledig. Ska skruva ihop garderoben imorrn tänkte jag... Alltså jag kommer bli riktigt syyr om jag inte lyckas få ihop den själv! Frågade pappsen om man kan fixa det själv å han sa ja... När jag sen frågade om man behöver en borrare så kollade han lite mer skeptiskt på mig å sa att han kunde ju hjälpa mig sen om jag inte lyckades själv...

Jag är en sån som gärna vill fixa sånt där själv, vilket oftast resulterar i att saker å ting e lite rangligt hemma hos mig.

Aja vi får väl se hur det artar sig...

Inga kommentarer: