måndag 17 mars 2008

Måndag

Jag tog tag i all disk igår tillslut... Tror det börjar bli dags för mig att panta burkar. Har blivit en rejäl hög nu. Kolla de på Hide and Seek igår också... Fy fan vilken dålig idé det var att kolla den själv! Var tvungen att kolla på hela My name is Earl innan jag vågade somna, haha.

Är skitseg idag... Det känns att jag har varit ute hela helgen om man säger så. Sen är man ju inte 18 längre heller. Jag behöver min sömn! Men det har varit en rolig helg.. Visst att fredagen var sådär, men när jag tänker på det så hade jag ju ganska skoj ändå om man bortser från vissa händelser. :) Reglerna är ju hårdare i sthlm, det är ju bara att acceptera. Man är ju van här där man e igenkänd av personal å vakter runt om i stan. Men men det är iaf väldigt kul att vara ut när Alex spelar, det är inte ofta det händer. Och jag hade inge problem med personalen överhuvudtaget. Riktigt trevlig bartender faktiskt. Och fotografen också! Sånt gillar vi!

Nu ska jg packa upp massa varor som kommit!

Puss

Inga kommentarer: