lördag 15 mars 2008

Segt




Helt seg idag... Har bara legat i Alex säng hela dagen å ätit nötter å kollat serier. Gårdagen var sådär... Tappade bort Emma å Tessan direkt men som tur var så hittade jag på nya vänner. Erik Hansén var där så dansade massa med honom ist. Sen var det taxi raka vägen hem och tokdeck i sängen. Ska tydligen ut ikväll igen. Hade ju gärna varit hemma å myst å kollat melodifestivalen men Alex skulle ut å då e inte jag den som sitter hemma! ;) farnaz kommer hit så ska vi dricka drinkar å hejja på Perelli! Usch Alex har spelat Linda Bengtzings låt hela morgonen bara för att jävlas. Jag AVSKYR Linda Bengtzing!! Vinner hon då jävlar ska jag göra mitt bästa för att supa bort det minnet!


Nu ska jag mysa!


Lägger ut mer bilder från gårdagen senare...


Pusspuss

Inga kommentarer: