tisdag 25 mars 2008

Nähä..

Fick aldrig igång tv:n i går... :( Så jag hittade en film på datorn jag inte kollat på än, Superbad. Det gick inte många minuter innan jag stängde av.. Suck vilken dålig film! Kollade på Heroes ist. Nu har jag faktiskt bara 2 avsnitt kvar,sen e det bara att vänta in dom nya.. Alex sa att dom inte kommer förs i november. November?? Då har jag antagligen redan glömt bort hälften av handlingen.

Ikväll har jag lovat Alex att göra våfflor åt han... Jag ville göra våfflor med ost i å äta med löjrom, rödlök å gräddfil men Alex ville ha med sylt å glass å det skulle minnsan jag också ha och så var det med det! Undra om jag åtminstonde får göra fullkorns-våfflor.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

No! You're so missing out. Superbad är kanonbra, riktigt kul film. Du borde verkligen ge den en ny chans.