onsdag 5 mars 2008

Hej mina kära vänner och ovänner!

Hur mår ni idag? Själv mår jag oförskämt bra! Lite uttråkad bara... Idag har det inte hänt specielt mycket här på jobbet. Men det gör inget, för imorgon är jag nämligen ledig! Ska bli sååå skönt! Önskar att jag bara kunde ligga i sängen å inte göra nånting på hela dagen men nej då, imorrn ska man tvätta 12-17... SUCK! Okej, så ansträngande är det ju inte att tvätta men ändå! Det är ju inte det roligaste man vet direkt. Sen ska jag party like a rockstar! Nej det ska jag inte jag jobbar ju hela dagen på fredag men lite smygfull tänkte jag allt bli! ;) Jag får helt enkelt vara trött på fredag, det får det vara värt!

Så tvätta å städa det är det man sysselsätter sig med nu förtiden på sina lediga dagar... Fy fan vad tragiskt! Har suttit å kollat resor idag... Min dröm just nu är att åka till Thailand. Har aldrig varit där faktiskt å har bara hört bra saker. Skulle vara trevligt att åka dit i början på nästa år.. Efter all jul å nyårs-stress!

Sen har jag kollat lägenheter också... Har kommit på vart jag vill bo någonstans å när jag kommer på nåt så vill jag gärna att det ska hända nu! Det är nybygge där så jag har iaf anmält intresse så dom hör av sig när dom börjar sälja.. Får se när det nu är men vem vet man kanske blir sugen då.

Aja bara lite framtidsfunderingar...

Inga kommentarer: