fredag 14 mars 2008

God morgon

Idag vaknade jag riktigt tidigt.. Eller ja tidigt för att vara ledig iaf. Varför? Jo för att min granne tydligen håller på å spikar upp nåt på väggen. En jävla massa saker måste det vara för han har hållt på ett bra tag nu. Varför ska folk alltid hålla på med sånt här tidigt på morgonen? För att man kanske har ett jobb att gå till sen? Okej, men vem fan går upp tidigare än nödvändigt för att spika upp grejjer på väggen?? Tur man inte behöver skönhetssömn, vacker som man är ;)

För ett tag sen tyckte jag det såg ut som det snöade ute... Om det var mina grusiga ögon som såg fel eller inte det vet jag ej, men hoppas verkligen att det inte var sant! Får ha persiennerna nerdragna ett tag till för säkerhets skull.

Nu ska jag äta frukost!

Pussuss

Inga kommentarer: