måndag 31 mars 2008

Måndag

Idag var min vän Ida in å hälsade på mig på jobbet... Vi har inte sett varandra på..hm..3 år tror jag. Vi umgicks jämt när vi bodde i salabacke båda två men sen fick hon för sig att flytta till Gävle! Jag åkte å hälsade på två ggr under alla år hon bott där nu.. Skäms! Och hon har inte varit hemma många ggr heller å då har vi aldrig kunnat ses för jag jobbat eller nåt. Vi har ju haft kontakt en del men d e inte mycket det heller.. Det var iaf så kul att träffa henne idag!! Ida flytta hit NU! Saknar dig gumman!


Det är mycket vänner som flyttar ifrån stan å vissa orkar man liksom inte hålla kontakten med för man ändå inte har nåt gemensamt eller för man helt enkelt växt ifrån varandra.. Sen finns det vänner som Ida som man träffar efter 3 år å det känns som man sågs igår! :)


Ida flyttar hit i början på nästa år så då får vi ta igen allt vi missat!



Det här är då Ida..

Bilden har jag snott rakt av från hennes album på Facebook! :)

Inga kommentarer: