lördag 22 mars 2008

Fy fan för att jobba idag!

Känns som att hela världen är ledig idag förrutom jag! :( Helt dött ute och än sålänge så har det inte varit nån vidare försäljning... Önskar bara att det kunde komma massa folk å sen helt plötsligt så e klockan fyra å jag får sluta :) Men det kommer nog inte hända. Jag skulle inte heller ut å shoppa om jag var ledig idag. Jag skulle vara hemma å måla ägg eller nåt!

Sen blir det ju inte bättre av att jag ska hem till mamma å pappa efter jobbet på middag heller. Längtar! Är redan hungrig!

Det var sååå gott med påskmat igår hos mormor å morfar... Julmat all over again! ;) Å påskmust! Älskar ju must å hade totalt glömt bort att man dricker det på påsken också! Happy surprise!

Skönt att inte vara bakis idag iaf... Det är alltid nåt :)

Pusspuss

Inga kommentarer: