lördag 1 mars 2008

Mörbultad...

...det är ungefär så jag känner mig just nu. Var ju ut igår, såååå kul att träffa mina vänner igen!! Så roliga förfester tycker jag när alla sitter å skriker å skrattar å försöker överrösta varandra.. Haha det blir lite tjatter om man säger så :)

Var hemma hos Thessan W först å förfestade... Alla tjejerna var där senare kom lite killar förbi också. Rörde oss ner till kyrkan, fick åkband å sen satte karusellen igång! Det var kul därinne... Annorlunda lokaler å det gillar vi!




Efter ett tag så börjar det spruta lite eld brevid oss å så står det en bur där med massa halvnakna tjejer å killar i och utanför... Tjejerna stod å åmade sig inne å utanför klättrade några killar upp å ner på buren endast iförda en liten string... En kille satt å spretade med benen å tog sig själv mellan benen hela tiden.. Hahaha fy fan när man tror man sett det mesta liksom!

Sugen kille!


Aja lite lätt illamående så skulle vi tydligen röra oss upp några våningar där vi hade bord.. Däruppe försökte Roger ta livet av mig med en drink med nästan ingenting annat än vodka i. Fy fan det kom nästan upp igen! Vid det här laget mådde jag så illa så jag tyckte det var hög tid att röra sig hemmåt..



Och tur var väl det! För idag har jag haft MASSOR att göra på jobbet! Sjukt mycket folk som har handlat som galningar! Jätte kul! Mindre kul är att kortautomaten slutade fungera så jag fick springa in i andra butiken hela tiden å dra allas kort. Så nu har jag gjort min träning för denna månad (eh.. år menar jag)



Nu ska jag snart bli upphämtad av Linda å Farnaz så ska vi åka å handla mat å sen kolla på melodifestivalen.. Känns lagom ansträngande ikväll! Det är tur att jag har att göra hela tiden för egentligen känner jag mig lite ledsen just nu så att vara ensam är ingen bra idé.



Puss!

Inga kommentarer: