torsdag 20 mars 2008

Igår var det stek!

Igår skolkade jag från jobbet... Det har typ aldrig hänt! Vaknade med halsont å så var ju Alex hemma också så... äh... det verkade ju som en mycket bättre idé att ligga kvar i sängen helt enkelt. Spenderade dagen i sängen... Kollade på American Gangster, helt okej film, men inget wow direkt.

Sen bar det hem till Mr Roger på middag... Det var jag, Linda, Alex Digholm, Roger å Annso. Medans Roger å Linda bökade i köket så spelade jag å Alex tv-spel... Spöade honom TOTALT i ett fightingspel! Han blev skitsur... Moahahaha! Efter det ville han ju såklart ha sin revansch å tyckte då att vi skulle spela Fifa-08... Eh okej tack för den liksom. Vet ju knappt hur man spelar fotboll in real life å vet definitivt inte hur man spelar det på tv:n. Men visst jag är inte den som är den så jag gav det ett försök, vem vet detta kunde ju vara min dolda talang. Men nej det var det ju såklart inte. Gjorde t.o.m. självmål... med målvakten! Haha! Aja jag förlorade ju såklart stort, men Alex sa ifs att han var inponerad (var ju innan självmålet men ändå!)

Sen mina damer å herrar blev vi bjudna på den godaste middagen jag ätit på länge. Tre-rätters!

Började med en.... Nej okej jag ska inte försöka beskriva vad det var för jag vet ändå inte. Skulle antagligen bara säga fel så ni får se på bilderna ist..

Gott var det! Tack Roger!!! <3

Får se om det blir en utgång ikväll... Råkade ju typ lova det igår så det blir väl så.

Ska ner å tvätta snart... Tror jag iaf, inte riktigt 100 på att det var idag jag hade tvättid. Äh det visar sig ju!

Pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha ;)

Vad kan jag säga Malin, hatten av för din röjja-på-sparkknappen-taktik. Den spöade skiten ur mig som försökte dansa omkring och göra häftiga saker :P Fotbollen var larvigt rolig och höjdpunkten var självfallet ditt vackra mål med målvakten! Synd bara att det var i egen bur. Du glömde dock nämna våran dog fight i det där flygplansspelet!

Tack för igår, det var trevligt!

Malin sa...

Hahaha! Ja larvigt roligt var det!
Tack själv!

Ikväll kör vi!