fredag 21 mars 2008

1 miljon shots!

Det var ungefär så många jag drack igår... Å en salig blandning av sorter var det också! Det började med Mintu Black på People, sen var det sliskiga saft å mjölkshots på Stockholms och sen var det Fisherman och FernetÅbar... Fy fan! Plus att jag drack rödvin på förfesten hemma hos Alex... Ni kanske förstår att jag har haft huvudvärk idag.

Men det var så jädrans kul igår! Helt galet röj på WeLoveHouse, vi stod ju självklart i sofforna å dansade! Så tappade jag bort min sko! Jag tog av mig dom när jag skulle upp i soffan å sen hittade jag bara en.. "Äh jag hittar den väl när dom stänger å tänder upp" tänkte jag å gick runt i nån timme med bara en sko. Haha! Helt otroligt att jag inte gjorde illa mig på nåt glas.. När folk undrade varför jag bara hade en sko så svarade jag bara "det är ju bättre med en än inga alls". Ja jag brydde mig helt enkelt inte så mycket :) Men Sabbe hittade den sen som tur var! Träffade så mycket folk också... Alltid så bra stämning där! Me love!

Det var ju betydligt tråkigare att gå upp till jobbet idag kan jag ju säga... Tur vi bara hade öppet 11-16! Men det kändes som en evighet ändå.. Efter jobbet åkte vi hem till mormor å morfar å åt påskmiddag... MUMS!!

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Ska poppa lite popcorn nu å kolla nån film... Sen ska jag sooooooova! Sängen ser väldigt mysig ut just nu!

Puss!

Inga kommentarer: