fredag 7 mars 2008

En säng tack!

Gårdagen var SÅ kul! På dagen gjorde jag massa tråkiga saker som att tvätta å städa.. Sen på kvällen så kom Gassan förbi så gjorde vi tacopaj. Smaskens! Det blev verkligen gott! Så vi satt å goffade mat å kollade Vänner å Simpsons sen kom Farnaz, Annso, Linda, Alex å Alex över.. Lyssnade på musik, drack vin å tog en miljon bilder :) Sen gick vi iväg till Åbar å WeLoveHouse där Alex spelade.. Hade så kul, dansade hela tiden! Ja när jag inte var upptagen med att hälla i mig skumpa då... Suck, tur att Gassan kom med vatten hela tiden. Om det var en pik för att jag såg för full ut eller om han bara var snäll å tänkte på att jag skulle jobba idag d vet jag ju inte. Men bra var d iaf! Fast bakis idag är jag ju ändå! Men det gör ingenting, det var det värt! Så har jag ju våran goda tacopaj med mig till jobbet idag... Längtar redan till lunch!

Bilder kommer under dagen :)


Pusselipuss

Inga kommentarer: