söndag 16 mars 2008

Melodifestival, BJ å bakispromenad

Igår var vi alltså hos mig å kollade melodifestivalen... Woho Perelli vann!! :) Det var jag, Farnaz, Roger, Robin å Emma. Riktigt trevligt hade vi! Sen åkte vi till BJ.. MASSA folk, sjukt kul! Träffade även Nicklas som firade att han blivit pappa. Han var jätte söt å stolt å visade massa bilder på sin söta dotter :) Alex var dyng, haha, men det var skönt att han var fullare än mig för en gångs skull. Stackars taxichaufför bara som fick höra ett å annat som Alex ville göra med mig när vi skulle komma hem.. :P

Inge bakis idag iaf å det är ju skönt! Vi tog en promenad när vi vaknade. Till McDonalds såklart, man måste alltid ha ett bra mål när man ska promenera.

Nu ska jag ta tag i all disk som står i köket just nu.. Eller det står disk lite överallt i min lgh, har ju varit förfest här två dagar i sträck nu. Det var ju knappast så att jag orkade diska undan nåt igår, var ju helt död!

Pusspuss

Inga kommentarer: