torsdag 13 mars 2008

Hej hopp

Jaha så vad hände igår då? Ja inte så mycket. Jobbade hela dagen sen mötte jag upp Alex så handlade vi mat som vi åt hemma hos mig.. Kyckling å coss coss (hur fan stavas det?) Sjukt gott! Sen gick vi till han å kollade på... skratta inte nu... Alvin and the chipmunks... Alltså se den om ni har samma barnsliga humor som mig! Haha! Sjuk söt film! Ge mig en ekorre!!

Idag är jag så glad att det är torsdag! Jobbar nämligen bara idag sen är jag ledig resten av veckan.. Woho! Så snart är det helg för mig alltså! Eller snart å snart.. om 6 ½ timme. Hoppas på fint väder i helgen! Är ju bandy-final här i Uppsala då också.. Det skiter väl jag i egentligen, bara massa fulla gubbar överallt, men det är ju trevligt med lite liv å rörelse här i stan. Man kanske skulle prova på en bandyfrukost i år.. hehe, får väl se om jag känner för pyttipanna å en öl kl elva på lördagmorgon... I guess not!

Todilo!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kan du inte skriva vart alla klänningarna nedan kommer ifrån?! :)

Malin sa...

Hej!

Sälvklart! Dom hittade jag på www.net-a-porter.com

Kram