tisdag 18 mars 2008

Skitsnö!


Alltså nu får det vara nog med all den här snön!! Usch jag vill bara gråta! Dels för jag e less på vintern nu å dels för att jag måste ta bussen hem idag å jag har ingen lust alls att gå ut i det här vädret för att stå å huttra i nån jävla busskur! (Pappa skjutsa?)


Jag vill till Thailand... NU! Vad tänkte jag med när jag INTE bokade in en semester dit? Det misstaget gör jag inte om igen. Nästa år vid den här tiden... Thailand here I come! :)


Jag längtar så jag spricker tills i sommar! (säkert bara jag som gör det) Ska till min absoluta favoritstad Visby! Jag är helt kär i Visby. Där vill jag bo när jag blir stor ;) Haha nej men allvarligt talat, har du aldrig varit där så åk dit! Ska dra med mig partypinglorna Linda å Farnaz dit det här året.. Farnaz har aldrig varit där den tönten så det är ju ett måste att hon ska med!

Tråkigare har man ju haft.

Kallis-07

Inga kommentarer: