söndag 20 januari 2008

Utgång lördag

Ja det blev en tvådagars iaf. Jag å Alex gick till Vigge vid nio å drack lite vin. Annso kom förbi också innan vi drog vidare till BJ. Där hade Victor bokat betongbordet. Länge sen man satt där nu. Har saknat den gamle godingen! Victor hade med sig nån slemmig amerikanare som gillade att hångla med två tjejer samtidigt Dom tjejerna var dom värsta drinkhoror jag sett! Jisses!





Annso, jag å våran pimp




Hittade söta Emma i vimmlet också




Härliga brudar


Jag, Alex å Natalie tröttnade så vi drog till People ist. Där var det...eh..tomt. Nästan iaf. Vi gick upp i Djbåset å underhöll Pereaux. Fan vad han skulle haft tråkigt om inte vi kom dit. Styrde ju upp både ett å annat roligt för honom ;)
Efter det blev det korv med bröd å raka vägen hem.



Passade på att spela lite när killarna ville ha pause






Jag å Natalie




Har softat hemma hos Alex å kollat Simpson-filmen. Nu är vi hos mig å han kollar handboll.
Boooooring!

Ska äta choklad nu å läsa "Veckans nu".

Puss så länge!

Inga kommentarer: