lördag 12 januari 2008

Mormor 80 år

Ja då har man precis kommit hem från mormor å morfar... Jag har mat å tårta upp till öronen just nu! Riktigt trevligt var det. Hela släkten var där med alla respektive å barn.. Har inte träffat dom på över ett år nu! Hälften av ungarna kände jag knappt igen för dom blivit så stora nu!


Har drukigt rödvin å bailys också... Man fick liksom inte säga nej. Sa man nej så sa mormor "Men ska du inte skoja lite med mormor?" Det var typ hennes "Nu kör vi!" Och med tanke på att inte göra mormor besviken (ja endast därför) så drack jag ju...hm...en del ;)




Lite bilder från kvällen:




Söta mormor å morfar






Min syster Emilia



Pappsen




Mamma å mormor





Mormor å morfar, deras barn, deras barnbarn och barnbarns barn!





Nu ska jag gräva ner mig i godisskålen å kolla lite Heroes :) Lite stolt tänker jag känna mig också efter en del (massor) påtryckningar från mina vänner om utgång! Baby är i sthlm å spelar så inget mys får man ikväll... Men jag har ju mitt godis å det är inte illa :)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin, din Mormor är BLYtung: "Men ska du inte skoja lite med mormor?" Det var typ hennes "Nu kör vi!"

Månades citat! Hahahahahahah!