fredag 25 januari 2008

Hej å hå

Åååååh! Nu har jag fått två papercuts inom loppet på 30 sek!! Jävla skitkartong!!

Det har blivit ändrade planer inför kvällen... Jag å Alex ska ut å äta på La Commedia (eller hur d nu stavas) Å sen möter jag upp tjejerna ute ist.. Ska bli riktigt mysigt. Längtar massa! Har aldrig ätit där men har bara hört bra saker om stället så förväntningarna e höga! ;) tänkte hinka i mig rejält med vin också... E så sugen! Men jag jobbar ju imorrn å jag vägrar vara bakis (a jag vet dom två meningarna går ju inte riktigt ihop) Men tänkte näsla mig in i hörnan på BJ å hoppas att deras egen inventarie, Erik Hansén, har köpt in lite Loka som jag givetvis tänker sno åt mig isf. Sen får det nog bli en sväng förbi Max på vägen hem också så ska jag nog må prima imorrn! Eh...
Ja iaf, kul kommer det bli för ikväll ska heeeela ligan ut. Har saknat dom små busungarna länge nu!
Ses kanske i vimmlet då?

*smack*

Inga kommentarer: