måndag 14 januari 2008

Bröllop

Nej jag ska inte gifta mig... Har bara fått en sån lust att gå på ett bröllop på senaste tiden. Satt å kollade på bilder från kändisbröllop på aftonbladet. Har nästan aldrig varit på ett. Nästan ingen i min släkt är gift. Inte ens mina föräldrar!


Tänk vad härligt det ska bli när alla mina vänner ska gifta sig :) Nu är det ju såklart ett tag dit men ändå. Sen är det ju inte säkert att alla kommer gifta sig heller. Inte för att jag tvivlar på att dom inte kommer hitta en man men för vissa är det ju inte en självklarhet att gifta sig.. För mig är det absolut inte en självklarhet. Jag är ingen tjej som suttit å planerat mitt perfekta bröllop sen jag var liten. Tycker det är väldigt överskattat faktiskt. Men jag började fundera på hur jag skulle vilja ha det OM jag nu kommer gifta mig nångång. Det jag vet är att jag inte vill att det ska var i kyrkan å inte med en präst (är ju inte troende så det skulle bara vara löjligt) Nej det blir ett borgerligt bröllop isf. Jag vill att det ska vara enkelt men med en SJUK fest efter!





Ni vet, lite i den här stilen:



Bilden är från Kid Rock och Pamela Andersons bröllop... Självklart hoppas jag att mitt äktenskap håller längre än deras å att jag kommer ha liiiiite mer kläder på mig än vad hon har men you get the point right!?

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen ner på stan å träffa Therese Widing. Ska bli så kul att träffa henne! Nu har vi inte setts på över en månad tror jag! Skäms!

Puss så länge!

Inga kommentarer: