lördag 26 januari 2008

Utgång fredag


Tack för igår tjejer! Och Roger såklart!


Kvällen började väldigt mysigt med middag på La Commedia med Alex. God mat å framförallt gott dricka ;) När vi började känna oss tillräckligt runda under fötterna så rörde vi oss därifrån. Jag gick hem till Annso där tjejerna, och Roger såklart, förfestade å Alex gick till People å mötte upp Tommie. Efter ännu mer vin hos Annso drog vi ut till BJ. Där var det drag som vanligt. Träffade massa trevligt folk! Sjukt kul att festa med hela tjejligan igen! Har saknat dom!! Vid halv tre hade jag ledsnat å då drog jag, Tessan å Roger till People för att säga hej till alla där också. Mötte upp Alex å han var DYNG (hehe) Han hamnade i slagsmål å jag blev irriterad å drog. Kom hem vid tre å sov gott hela natten tills klockan ringde imorse å jag skulle upp å jobba :(

Nu sitter jag äntligen i soffan i mjukisarna jag längtat efter heeeela dagen. Sjukt trött!
Får se vad som händer ikväll... En vän som fyller år men orkar inte gå ut. Fick nog av alkohol igår känner jag. Får se om jag styr upp en myskväll med tjejerna kanske. Nu ska jag vila en stund å sen äta nåt.. Kom på att jag knappt ätit idag. Inte bra!


Tänkte lägga upp lite mer bilder från igår men d verkar inte funka just nu så d kommer lite senare..


Pusspuss

Inga kommentarer: