måndag 28 januari 2008

Shopping

Nu har jag precis kommit hem efter en hel del shopping på stan med Annso... Kännde mig som en jävla packåsna på vägen hem!

Hittade så fina skor... Å sånt kan man ju inte få för mycket av ;)



Köpte även en päls jag hittade på rean...



Alltså jag har ingen aning om när eller OM jag kommer använda den här... Men den var så billig så jag köpte den ändå. Kan ju alltid ha den som husdjur annars...


Nu ska jag gå å prova allt jag köpt å sen ska jag diska (blääää) å städa upp här lite efter helgen. Fan vad man bara kastar runt saker när man ska hitta nått att ha på sig till utgång! Varför kan man inte bara hitta plaggen på en gång? Sen blir det nästan som en tvångstanke att man MÅSTE hitta det där plagget fast man vet att man säkert inte kommer vilja ha det ändå fast man vill ju kunna ha möjligheten iaf... Aja ni tjejer fattar nog vad jag menar!

Pusspuss

Inga kommentarer: