onsdag 9 januari 2008

Ännu en dag på jobbet...

Så sjukt lite att göra på jobbet just nu.. Längtar tills folk får pengar så dom kan börja handla igen. Längtar tills JAG får pengar så jag kan börja handla igen!
Som tur var så kom Gabriell in å ville att vi skulle åka iväg till stan å äta lunch idag... Buffé på dragon Palace blev det. Mums!
Gabriell jobbar på Hemma butiken här i Draget å för er som inte jobbar här så kan jag säga att det finns väldigt begränsat med ställen att äta på här ute i boländerna. Max, Dax, Ikea eller Coop... Alltid lika svårt å bestämma sig om man vill ha ännu en sliskig hamburgare, Ikeas trötta köttbullar eller frysmat från Coop... Så nu vet ni det mina vänner.. Har ni bil å känner för lunchsällskap så kom hit å hämta mig!
Back to work now!

Pusspuss

Inga kommentarer: