måndag 21 januari 2008

Sängdags

Så... nu är måndagen äntligen över snart. Åt lunch med Tessan S å efter jobbet gick jag till Alex å blev bjuden på middag.
Har suttit framför datorn hela kvällen nu. Har kollat kläder, smycken, skor, lägenheter... Kom på att jag vill flytta... till större. Vill ha en tvåa minst. Vill ha en katt också. Alex e allergisk så får väl se hur det skulle gå till. Men det MÅSTE ju finnas nån katt som även allergiker klarar av... eller?? Aja antar att inget av det kommer hända under det det närmaste året iaf så inget jag behöver tänka på just nu :)




Nu ska jag ääääntligen sova!




God natt!

2 kommentarer:

tessan* sa...

Underbar bild =)

Unknown sa...

Nu vill ju jag också ha en katt! Kan vi inte experimentera lite med dess gener så att den alltid är kattunge och inte allergiframkallande?