lördag 19 januari 2008

Fredagens utgång




Ja det blev ju som sagt var en utgång igår. Jag å Tessan möttes upp hemma hos mig sen gick vi till Victor vid tio. Gick ner till People vid tolv å hälsade på Jens å co... Drack några shots å sen gick vi vidare till BJ. Där var det ju bra drag som vanligt, kul att träffa alla människor igen!
Åkte hem full som en kastrull till Alex som för ovanlighetens skull låg hemma å sov. Låg i sängen å pratade till kl 6 i morse.

Tog tydligen över hundra bilder med min kamera igår :S Helt sjuka bilder också! Dom flesta kan jag av olika anledningar inte lägga ut här men här kommer några iaf :)




Det började ju städat å bra iaf




Klassikern!


Gärngänget





Den där behövdes!


Dags att gå hem. Haha!



Den här dagen har spenderats i Alex säng... Där har vi ätit kebab å kollat Heroes. Mys!




Nu ska jag hoppa in i duschen å förbereda mig för ännu en utgång.

Jag å Alex ska till Vigge å sen till BJ.


Pusselipuss

Inga kommentarer: