torsdag 24 januari 2008

Torsdag

Igår gick jag å Alex till McDonalds å åt efter jobbet... Mmmm. Han vet hur han ska få mig att må bra den där mannen! ;) Sen gick vi till han å kollade film å mös.

Vaknade kl sju imorse av att Alex skulle till jobbet så jag gick hem å fortsatte sova här... Är ju ledig idag (woho) å sov till halv elva. Såååå skönt! Så hur ska man spendera sin enda lediga dag denna vecka då? Jo man ska tvätta! (suck) Mellan tvätten ska jag också försöka städa. Och sen ska jag skruva upp mina skåpluckor på diskbänken... eh... får se hur det går. Pappa sa igår att "äh det är ganska lätt, det där klarar du" Men jaha, tack för den nu MÅSTE jag ju fixa det! Kommer väl bli helt snett å vint men jag ska fan klara de! :P Sen.. OM jag hinner så ska jag även kolla Heroes... det var ett tag sen nu å jag e nästan klar med första säsongen!

Nej nu måste jag plocka ihop all tvätt..

Puss på er!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ang Heroes; Peter dör...