onsdag 30 januari 2008

God morgon skitungar!

Usch idag är jag trött.... Jätte trött! Vaknade vid fem å kunde inte somna om, låg vaken i två timmar å somnade kl sju å sen när klockan ringde kl åtta så var jag död! Hatar när sånt där händer! Skulle gått upp kl fem ist å städat lghen eller nåt. Fast då hade jag nog inte varit piggare ifs..

Igår efter jobbet åkte jag till Roger... Han öppnade dörren i förkläde (när en man öppnar dörren i förkläde så vet man att det kommer bli en bra kväll) Han hade ju såklart andra kläder på sig också för er som trodde nåt annat. Han lagade mumsig köttfärssås å till det drack vi vin, vin...och lite mer vin. Det var jag, han och Linda. Så himla trevligt! Satt å bara pratade tills klockan helt plötsligt var tolv... Som tur var så drack inte Linda nått och hade bilen så jag slapp gå hem :) Me like! Skulle ju tagit lite bilder också tänkte jag att förgylla det här inlägget med, men bland allt vin så glömdes det liksom bort...

Nu längtar jag bara tills jag slutar! Undra om jag ska gå å köpa en redbull? Hm... äh det kan ju inte skada iaf! Det mesta brukar ju kännas bättre då ;)

pusspuss

Ajustja... jävla skitväder idag igen!

Inga kommentarer: