tisdag 29 januari 2008

Blä

Var precis iväg å köpte ett till par skor... på arbetstid! Busigt va?

Hade en sjuuuukt dryg kund inne nyss också... Inte nog med att han var dryg... han stank mat! Alltså det finns ju inget värre! Han hade dessutom såsrester på kinden också... Åååååh blääääää *kräks* Nej fy jag tappade aptiten direkt å det här var precis innan min lunch. Så det fick bli en semla till lunch idag. Ifs inge fel på en semla men får väl gå å köpa en macka eller så senare när jag inte har hans lukt kvar i näsan längre... Blä!

Fick ett samtal av Roger idag... Ska hem till honom ikväll efter jobbet å äta mat å dricka vin. Ska bli riktigt trevligt! Jag är så dålig på att hitta på saker på vardagar såhär på vintern. Så mörkt när jag slutar så känns som jag bara hinner hem å äta å sen ska man sova typ. Då är det ju bra att man har vänner som styr upp det ist! :)

Puss

Inga kommentarer: