tisdag 22 januari 2008

Jaha

... så nuuu passar det med snö??? Är inte snö lite "två månader sen"... Vart fan var den under jul å nyår? Det här förstörde helt mina tankar om att de snart snart e sommar igen. Skitsnö!
Tur att man åker till Spanien om ca tre veckor! Mamma fyller 50 å bjuder oss på resa.. Me like!


Tänkte att jag även skulle passa på å hjälpa en vän lite på traven.. Såg att Alex gjort det i sin blogg å då vill ju inte jag vara sämre såklart :) Sen om det hjälper honom nåt det vet jag inte men kan ju inte skada iaf.

Det är uppsala-dj:n Daniel Pereaux som gjort en mix till MTV selected å den e GRYMT bra!
Spelade den om å om igen när jag fixade mig för utgång i fredags. Me like!

Gå genast in å lyssna å glöm inte att RÖSTA!

http://selected.mtv.se/?profile=455


Puss så länge!

Inga kommentarer: