söndag 1 november 2009

Födelsedagsfirande nr1

Förlåt för dålig uppdatering! Jag har legat sjuk plus att jag haft det tufft på jobbet. Vi har haft så mycket att göra på jobbet i veckan att jag har somnat med värkande ben och rygg vid åtta, nio varje kväll. Helt slut!

Men igår startade mitt 3-dagars födelsedagsfirande! :) Det var firande med mina vänner som gällde. Vi åt hemmagjord pizza, massa godis, spelade Wii och kollade på Sex and The City-filmen. Klädtemat för kvällen var mjukiskläder :) En riktig tjejkväll! Det var såååå mysigt och jag har saknat mina vänner riktigt mycket nu när sjukdom och jobb kommit mellan ett tag.








Chokladfondue is the shit! Så gott att doppa.. allt i!
Att doppa jordnötsringarna blev en favorit. Snickers! ;)




Att spela Wii är ju så kul! Ni skulle sett min vän Stinas stil hon körde på bowlingen! Hon tog i med heeeela kroppen och klotet gick i snigelfart över banan så blev det strike! Då skrattade vi så vi dog! Haha!




Fick så fina presenter! Bla ett grått nagellack från Make Up Store, en kräm och olja för gravidmagen från Decleor, Gynnings parfym och bok, en fin rosa väska, efterrättsskålar och en fin bok om Michael Jackson.


Tack för allt underbara vänner!

*Kärlek*