lördag 14 november 2009

Lördag...

Drog ner på stan och hämtade ut ett par stövlar som sulats om. Alltså jag vet inte om det bara är jag som har otur eller om skomakaren på stora torget ALDRIG är klar med skorna i tid. Har aldrig lyckats få dom den dagen dom ska vara klara. Sjukt irriterande! Får nog prova nåt annat ställe nästa gång ist.





Var förbi H&M också och kollade in Jimmy Choo. Men hittade inget roligt. Orkade inte kolla så noga heller men det snygga var säkert redan slut. Köpte ett pärlhalsband iaf som jag tittat på tidigare. Det är lite "too much" men det är det som är det snygga!




Denna kväll blev inte riktigt lika "nyttig" som gårdagen. Linda och jag har tryckt i oss tacos och dykt ner i godisskålen. Nötterna från igår såg inte lika goda ut brevid godiset vi köpte idag :)

Mmmm!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå till skomakaren i Fenix huset istället... mitt emot centralbadet.... Han är super

Malin sa...

Okej tack! Ska prova han nästa gång! :)