måndag 16 november 2009

Tråkiga måndag

Vilken rolig dag att vara ledig på! Vädret har verkligen varit toppen och inspirationen har flödat! Eh nej inte riktigt va? Började dagen med ett besök hos tandhygienisten. Var iofs rätt skönt att få tänderna slipade och polerade. Känns renare än någonsin nu. När jag kom hem så slocknade jag i 2 timmar. Drömde konstiga drömmar om att jag var på Gotland. Längtar verkligen dit! Älskar den lilla ön! :) Ska se om vi kanske kan åka dit en sväng i påsk som vi gjorde förra. Det var riktigt mys!

Lite bilder därifrån:















Ett helt galet avslut på den helgen var det! Det blir ju betydligt lugnare om man åker nästa år. Tur är väl det för det skulle vara svårt att toppa förra :)


Har bara suttit och degat framför tv:n tills jag bestämde mig för att faktiskt göra nån nytta här hemma. Började med att kasta allt godis från helgen. Hällde ut massa läsk också som stod och skräpade i kylen. Nej på vardagarna är det nötter, frukt, vatten och juice som gäller. På helger också egentligen men ibland är det ju sååå gott med lösgodis! :)
Sen har jag städat och putsat speglarna. Det behövdes verkligen! Nu ska jag bara dammsuga, duscha och laga middag innan Alex kommer hem.

*Love*

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh gotland :)


Du är alltid så fräsh & sminkar dig så jäkla bra. Vad använder du för produkter??

/ carro

Unknown sa...

Jag älskar min nya hemmafru!!! :) Ses om 20 minuter baby! Puss