måndag 2 november 2009

Födelsedagsfirande nr 2



Igår var det dags att fira med familjen. Bjöd över dom på lite bubbel, mat och efterrätt. Fick fina blommor och presentkort. Jag har lite svårt för det där med presenter. Kommer aldrig på nåt att önska mig plus att det känns dumt att säga till folk vad dom ska köpa till mig. Mycket roligare att ge presenter än att få!

Men hursomhelst är jag jätte nöjd med dom presenterna jag fått!

Lilla söta skrotungen (min systerson) var självklart med och stal showen :) Han är så mysig! Han har börjat le nu så jag passade på att killa honom på magen och det tyckte han var jättekul! När jag stack ut tungan och lipade så gjorde han samma sak till mig. :)

En väldigt trevlig kväll!

1 kommentar:

Unknown sa...

SIXTEN OCH HUGO KOMMER ÄGA DEN HÄR STAN SEN!