måndag 2 november 2009

Födelsedagsfirande nr 3

Idag fyller jag år!! :) Alex kom in och väckte mig med paket imorse.. Fick den dösnygga parfymen från Juicy och en päls till min Boomerang-jacka. Så fint!






Sen blev det havregrynsgröt med blåbär och hallon till frukost. Så gott! Mormor och morfar kom förbi också och fikade lite. Sen åkte jag ner på stan för första gången på veckor och shoppade lite. Inget värt att visa direkt då det blir mycket baskläder nu för tiden. Det finns många snygga tajta klänningar och pumps som gärna skulle få flytta in i min garderob men det är ju helt onödigt just nu. Och förresten det här med att shoppa runt på stan nu... Vilket meck! Haha fy jag blev ju helt slut efter första butiken! Och prova skor... eh? Magen var heeelt ivägen och började göra ont och varmt blev det med alla kläder man hade på sig. Tog av mig jackan tillslut och gick utan :D
Internetshopping låter bra tycker jag ;)




Sen mötte jag upp baby för en mysig middag på favoriten Plock. Det var så mysigt och jag åt så jag mår fortfarande illa. Men det var det värt! Godaste efterrätten också! Mums!




Och förresten Stina, det gråa nagellacket.... I love!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och titta på CSI.
En bra avslutning på födelsedagen! :)

*PUSS*

Inga kommentarer: