söndag 29 november 2009

Mer presenter!


Fick några försenade födelsedagspresenter igår. Ännu mer roligt från Make Up Store! En ansiktsmask och treatment mascara. Och Andreas Carlssons bok Live to win. Älskar ju att läsa självbiografier! Ska bara hitta tid till att göra det också. Har ju en del på lager nu :)

Sitter med ansiktsmasken på nu och ska snart ta en lång, skön dusch. Sen ska jag iväg med mamma och titta efter skötbord och sånt bälte som man kan ha runt magen. Har ju fortfarande så ont i ryggen att jag knappt kan gå. Ser ju väldigt konstigt ut när jag gör det iaf. Ska kolla om ett sånt där bälte kanske kan hjälpa lite. Hoppas! Vill ju kunna röra på mig nu när jag är ledig.

Sen är det ju första advent idag! Jag älskar julen och hoppas på mycket lussebullar, pepparkakor och glögg idag! :)


Vår adventsljusstake


Hoppas ni får en mysig första advent nu!

*KRAM*

6 kommentarer:

Maja sa...

Åhh, vilka fina ljus! Egengjorda eller finns de att köpa sådär någonstans?

Anonym sa...

Åh vart har ni köpt adventsljusstaken? jättefin:)

Malin sa...

Tack! :) Jag köpte ljusen på Mique. Fanns svarta också. Jättefina! Siffrorna hittade jag på Combo Home i Draget.

Jennifer sa...

Hej! Känner igen mig...inge kul med ryggont, så skriv gärna sen om och vart du hittade ett sånt där bälte och om det känns bättre med det.

Grattis i efterskott!
/ Jennifer

L sa...

gå till en sjukgymnast dom har stödbälten sen kan du även få lite övningar till ryggen. har själv haft en hel del problem med bäckenet och ryggen (är själv i v 34). En annan bra grej mot det onda är TENS. prata med din barnmorska, hon kan tipsa om vart du kan få tag på både TENS och en bra sjukgymnast :)

Daniel Pereaux sa...

En av de bästa böckerna jag läst, fick sån inspiration! Väldigt bra :)