tisdag 24 november 2009

v.32 ♥

Exakt 2 månader kvar tills BF. Känns riktigt skönt att det börjar närma sig nu. Som vi har väntat! :)

Jobbar sista dagen idag sen går jag på havandeskapsledighet. Ska bli skönt att inte behöva ha ont i hela kroppen varenda kväll och natt. Fast självklart riktigt tråkigt också. Vill ju vara med och bestämma och skyllta om här i butiken. Men men sånt får jag ju ändå inte göra nu så lika bra att inte vara här :) Ska ta det lungt nu, ta hand om min rygg och vila och pyssla om mig själv och vårat hem innan vildingen kommer ut. Han har börjat sparka mycket uppåt nu vilket är ett väldigt bra sätt för mig att få bra hållning när jag sitter. Så fort jag krokar med ryggen så sparkar det till mot revbenen så jag måste sträcka på mig :) Måste hitta en bh utan byglar också så det inte tar emot när jag sitter ner. Han väger nu ca 2 kilo nu och är ca 44 cm.

Imorgon ska vi iväg på föräldrargrupp. Ska bli intressant att se hur det är. Har ju hört lite blandade historier hur det kan vara. Men lika bra att testa. Hoppas att det bjuds på mycket bra information iaf. Efteråt är det mys och lite shopping som gäller. Längtar!

Ska nog köpa ett skötbord här i veckan också. Så jag har nåt att pyssla med. Får ju inte sätta upp sängen för Alex och inte hämta ut vagnen heller. Nått måste jag ju få leka med! :)


Funderar på ett sånt här från IKEA.


*KRAM*

1 kommentar:

Paz sa...

Hej Malin,
Ville bara säga att jag rekommenderar varmnt det skötbordet som ni kanske kommer att köpa. Har en sån själv och den e super praktisk då skötbords delen går att ta av. Så sedan när bebben blivit större så tar man bort bords delen och så får han en hylla istället =)
(Gillar din blogg by the way)

MVH
Paz