lördag 24 oktober 2009

Veckan som försvann...

Usch jag har legat sjuk, helt sänkt sen i onsdags. Precis lagom till att Alex började bli bättre så blev jag sjuk. Vi har hostat ikapp här hemma. Blir nästan aldrig sjuk men nu blev jag det ordentligt. Har inte gjort mycket mer än att sova bort dagarna. Går jag upp och äter så måste jag sova 3 timmar sen för jag blir så trött. Men men nu börjar det kännas lite bättre så jag hoppas jag är pigg imorgon. Lillen i magen är riktigt pigg iaf och det är ju tur det. Det är full rulle där inne hela tiden :)

Det blir ju rätt tråkigt att vara sjuk så jag kännde idag för att pyssla med nåt stillsamt.
Tog en tråkig svart tunn kofta från Gina tricot och fäste massa nitar längs med sidorna.
Så nu känns den lite roligare!


Hoppas ni får en roligare lördagskväll än mig!

*KRAM*

2 kommentarer:

jannice lindell sa...

Hur långt har du gått i graviditeten! Kram :)

Anonym sa...

Har du slutat o bloggat eller?! Hoppas inte!!!!!!!!!!!!!