lördag 10 oktober 2009

Mys

Det blev ingen powernap igår... Jag färgade håret och målade naglarna ist. Köpte en jättefin hårfärg som ser ut exakt som jag vill ha det på förpackningen men mitt hår vill inte vara brunt, det vill vara grönt. Jag vill inte ha grönt hår så nu blir det att boka tid hos frisören. Måste få till en bra färg jag är nöjd med innan jag sätter i extensions.





Sen kom ju Stina över på fredgasmys. Hon tog med sig kokosbollar plus att jag köpt massa så vi goffade i oss bra här :) Gott gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! vill först säga att du verkar vara en jättehärlig tjej. Skön personlighet och grymt snygg.

Läser alex blogg också och jag undrar lite vad du tycker om att han kan leva sitt liv precis som vanligt med utgångar, spelningar osv medans du måste göra en del uppoffringar samt må sämre under din graviditet. Vet att det är ett litet känsligt ämne men skulle vara roligt att höra vad tycker allmänt om killens roll i det hela. Vad du förväntar dig mm

Malin sa...

Hej! Tack så jätte mycket! :)

Kul fråga! Jag ska skriva ett inlägg om det lite senare :)

Kram!