fredag 2 oktober 2009

Ny hårfärg...


Jag är osäker faktiskt...
Vad tycker ni?

15 kommentarer:

Friday sa...

Lovelovelove it!!!=)
pöss

Josefin sa...

Jättefint Malin..behåll..ser mysigt höst-fräscht ut;)
Hela du strålar!
Kram!

Anonym sa...

Fiiiint!!

jannice lindell sa...

jättefint =)

Anonym sa...

Riktikt snyggt vännen! //Emma . G

Anonym sa...

Lustigt.. jag färgade mig igår till nästan exakt samma färg som dig och är oxå osäker på vad jag tycker. Men alla som sett det har gett positiv feedback och jag tycker att du var jättefin i färgen!

Sabrin sa...

Super hett!!! Puss

Eva sa...

Vilken fin gravidmage du har!!! Själv var jag flodhäst rdean i vecka 12. Kram!!Eva

Karin sa...

J�ttefint :) Passa bra till din hudton :) Du ser ut att ha s� mjukt och fint h�r! Mitt �r s� s�nderf�rgat/blekt hah. Tyckte du var superfin i det blonda du hade prefis innan med!! J�ttesnyggt p� dig n�r det var s�d�r superblont.
M�ste till frisan jag med. huh!

Vilken vecka �r du i nu? Hur m�r du =) ?
Kramar p� dig

Anonym sa...

Supersnyggt!

Frallan sa...

Vart har ni köpt er superfina lampa som hänger ovanför matbordet? Pris? Kram

Malin sa...

Tack allihop!! :) Börjar gilla det jag med så jag behåller det!

Lampan har jag beställt på jobbet (Lampaffären i Draget) från ett företag som heter Rydéns. Dom har tyvärr slutat tillverka denna lampa så går inte att få tag på längre. Kommer inte ihåg priset.
Kram!

Sanna&Sofie sa...

Jättefint! En skönhet klär i allt :)

Anonym sa...

superfint.. var har du färgat det?? hemma isåfall vilken färgning har du använt el hos frisören måste bara få veta.. sköt om sig

Malin sa...

Tack! Jag har färgat det själv hemma med Garnier nr 7.3.

Kram!