torsdag 15 oktober 2009

Torsdag...

Jag just nu:

Mitt fina halsband som jag har på mig varje dag. Ett litet kuvert som man öppnar och i där ligger en "lapp" som det står Je t'aime (jag älskar dig) på. Fått av Alex.
Köpt på urban outfitters.


Hade en sån otrevlig kund idag. Grrr!!
Men! Det är han det är synd om inte mig!
*tänk positivt*

I give you this:



Så går vi vidare :)

Ikväll är det Trendkväll i Galleria Dragarbrunn med Linda som gäller.
Sen hoppas jag på att hinna hem för en filmkväll med älskling!

Puss på er!

5 kommentarer:

Sara sa...

Otrevliga kunder är det värsta som finns. Idag hade jag en här inne på Bianco som krävde att jag skulle betala hennes bensinpengar och lunch bara för att hon ringde och frågade om en speciell sko, sluddrade fram artikelnumret och sedan visade sig det att det var fel sko jag hade lagt av till henne. Hon både såg ut och betedde sig som en häxa. Tur att alla trevliga kunder väger upp.

Stop sa...

Usch, ja. Otrevliga människor finns det tyvärr för många av.

Du är bra och fin iaf. Jag saknar dig! Puss.

Friday sa...

Grattis (!)
100 dgr kvar idag malin!!
100. små. fjuttiga. dar.=)

Malin sa...

Sara: Usch! Alla människor kan göra misstag och då gäller det att mötas på halva vägen. Man kommer inte långt genom att vara otrevlig! Det är bara att skaka av sig och gå vidare.

Roger: Som min pappa brukar säga: Sista idioten är inte född än! ;)

Saknar dig med raring! <3 Puss!!

Frida: Men åh tack! Tur du har koll! Nu blev jag glad :) Det ska jag fira ikväll med ett extra glas saft ;) Kram på dig!

Anonym sa...

Me liiiike to give " the fuck" finger när man har mött på en otrevlig människa sådär i smyg när ingen ser ahahahha ;)Känns så mkt bättre =)Spec passagerare som tror man ska nödlanda och plocka upp precis vad dom frågar efter ;) // Emma.G