tisdag 13 oktober 2009

Tisdag

Lite ny design på bloggen såhär på tisdagen :)

Imorse var jag iväg till barnmorskan för mitt andra besök. Det var efterlängtat kan jag ju säga. Var ju evigheter sen jag var där och skrev in mig. Tog lite prover och allt var jättebra. Behöver inte äta järntabletter vilket var skönt. Det bästa var ju såklart att få höra hjärtslagen på bebisen. Dom gick fort, hon sa att det var fullt ös därinne. Samma sak som dom sa på ultraljudet. Men det känns kul och tryggt att han sparkar och lever rövare så jag vet att han lever :)

Sen gick jag ner på stan och köpte födelsedagspresent till syster som fyller år imorgon. Hittade lite smått och gott till mig själv också. Alex jag vet vad du tänker nu men jag köpte två nya nagellack. Haha jag kan verkligen inte gå på stan utan att köpa nagellack. Fick rensa bort massor för ett tag sen som torkat. Aja nu finns det två nya i min lilla samling!






Köpte ännu en hårfärg. Jag ger inte upp men den här blev bra faktiskt. Blev rädd först när färgen satt i och blev mörklila men det blev bra sen. Det gröna försvann äntligen!


Lilla hjärtat sparkar på bra varje dag. Han längtar kanske ut till oss lika mycket som vi längtar efter honom.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnygg design:)

Sabrin sa...

Snyggt d blev här på bloggen:) Å så vackert o se magen som börjar växa!!! Puss

Fröken Drake sa...

Ååååååh vilken fin mage!!!!

Malin sa...

Men åh tack raringar! <3

Sandra sa...

Spännande. Önskar att jag också var så snygg när jag var gravid =)

Anonym sa...

Så fint!! Spännande vännen, magen växer o växer *sweet* // Emma.G