måndag 19 oktober 2009

Underbara måndag

Absolut allt som jag planerade den här helgen har blivit inställt. Planerna var middag hos vänner i fredags men Alex blev ju tyvärr sjuk, träffa Tessan (som kommit hem från jobb utomlands) men hon ångrade sig i sista stund och mys med syster och lilla Sixten idag men syster blev sjuk.

Kändes jävligt tungt där imorse ett tag men Alex räddade situationen genom att föreslå lunch på stan. Gick förbi Plock som ÄNTLIGEN bytt sin meny. Självklart skulle vi äta där då. Favoritstället ju! Åt god kantarellsoppa, kantarelltoast och västerbottenpaj. Mums!

Strosade på stan en stund, tog det lungt, köpte en pälsväst på H&M och nya ljuslyktor på Myrra, lite till bebisen bla.
Sen fikade vi tårta och thé på Linné cafet.

En helt underbar måndag med andra ord!

Pälsvästen från H&M.
Älskar!


Ljuslyktor från Myrra

Vi hann även flytta om lite i lägenheten och Alex städade ur förrådet imorse.
Man blir så glad när man gör om lite i hemmet.
Lite bilder på vårat mysiga sovrum:

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av tända ljus och lugn musik.

*PUSS*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

jag undrar vart du har köpt smyckeshållaren? =)

Malin sa...

Den är köpt på en butik i stockholm som heter "In och Finn"!

:)

Dessan Hoffman sa...

Hej Malin!
Måste bara säga att jag tycker att du är så fint gravid! Önskar dig och Alex all lycka till!

Malin sa...

Men åh tack gumman! *glad*
Hoppas allt är bra med dig!
Kram!

Anonym sa...

Vilka fina tapeter ni har i sovrummet! Får man fråga var de är köpta ? =)

Lycka till med magen!

/Jess

Malin sa...

Tack! Har precis satt upp den :) Tapeten är köpt på Flügger i Draget gallerian här i Uppsala.

Tack för dina lyckoönskningar!

Kram

Anonym sa...

Hej Malin..
Grattis i efterskott :)
Jag undrar också över era ur snygga tapeter.
Från vilket märke är de från & har du kanske till & med namnet på den? :)

/ carolina

Malin sa...

Hej!
Tack :)
Tapeten kommer från Midbec och jag tror att den heter Fortune.

Kram!