onsdag 11 juni 2008

usch fy blä



Känner mig så.... deppig idag. Vet inte om det har att göra med vädret (hello svensk-regning-skitsommar). Känner mig stressad med lägenheten också. Den ska fotograferas nästa vecka så måste bli klar tills dess! Så jobbigt när man sitter här på jobbet och inte kan hjälpa till. Är ledig imorrn iaf så då ska jag göra så mycket jag kan!

Annars händer det väl inte så mycket idag... Pratade med Ida i ungefär en timme tidigare idag. Skitkul att bara snacka massa om livet och allt underbart (?) det har att erbjuda. ;) Längtar tills hon flyttar hit!

Nej usch nu vill jag bara hem och lägga mig under täcket!

(tråkigt inlägg I know!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men fy fan Malin, hur jävla neg får man vara?! Det har ju varit sjukt vackert väder länge (även om jag varit lite mer lucky här nere - höhö)! Jag tror minsann att du blev lite bortskämd med solen. Och tänk på alla skogsbränder, det behövs lite regn.

Så, skärp dig nu. Du har fått en lägenhet och efter regn kommer solsken! OCH! Jag kommer kanske och hälsar på i Uppsala nästa vecka. Lyckliga du!

Ja, du kan få joina min positiva klubb

Malin sa...

Haha men durå din jävla positiva skitunge! Det är sommar och då vill jag ha sol every fucking dag!

Uppsala? Du? Nästa vecka? Nää du skämtar!

Anonym sa...

Nope! Tänkte hälsa på Iza och Tubays systrar. Och se om jag kanske kan få en liten soft kväll med dig? Var ligger lägenheten btw?

PUSS

Malin sa...

Ja det måste vi ju styra upp! Nya lägenheten ligger i svartbäcken... Den är asnice! Ska visa dig sen :)

Hör av dig nästa vecka då!

KYSS

Anonym sa...

Oh, härligt!

I will I will babe.. PUssi