lördag 7 juni 2008

Lördag!

Jobbar idag... Kul? Eh.. nej! Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Drack fyra glas rosé i torsdag och så är man fortfarande sliten.. Jisses! Vill inte ens veta hur jag kommer må imorrn isf :S Aja ikväll blir det party! Ska fira nya lägenheten ikväll...igen! :D Skrev kontrakt igår! Woho! Har inte riktigt fattat det än tror jag... Det är iaf en tvåa på 65kvm i svartbäcken. Huset byggdes 2003 så det är jätte fräscht! Öppen planlösning och en balkong OCH en uteplats! Det är det bästa med hela lägenheten :) Flyttar in i augusti så då får ni se bilder.


Nu ska jag jobba vidare sista halvtimmen sen ska jag åka hem och äta nåt gott och sen viiiila! Sen är det bara att hoppa i dansskorna och ge sig iväg! (som om det är så lätt)

Hörs senare!

*PUSS*

2 kommentarer:

Josefin sa...

Haha gulliga människa!
Jag skratta ihjäl mig igår när jag såg bilden på din kära mans blogg..Grattis till lyan!Gud så trevligt:)
Ser gärna att vi får bjuda er på middag...så ni blir skyldiga oss en på er nya uteplats;)Guuuud va avis jag blir!Men ack så glad för er skull!!Ses på Platina ikväll!

Malin sa...

Tack söta du! Tycker jag låter som en bra deal :) Hoppas du hade skoj på Platina! Trevligt att träffa på er! :)

*KRAM*