måndag 23 juni 2008

God morgon

Då är man tillbaks på jobbet igen då efter en alldeles underbar helg.. Det finns inte en cm av mig som vill vara på jobbet just nu. Det ända negativa med att vara ledig några dagar. Man vill bara ha MER! Men nästa vecka börjar min 5 veckor långa semester så jag ska inte klaga :)

Bara en hel del att tänka på och som ska hinnas den här veckan.. Så här ser den ut:

Måndag, Tisdag: Jobba, städa inför visning, olja golvet på balkongen
Onsdag: Alex födelsedag, jobba, (visning), middag med Alex och hans mamma
Torsdag: Ledig, städa inför visning, tvätta
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba, 30-års fest
Söndag: Jobba (antagligen dödsbakis), städa, packa inför resan (visning)
Måndag: Flyg utomlands med Alex (visning)

Sen ska jag fan bara ligga och dricka goda drinkar vid poolen och lata mig!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med sem..Ligger lägenheten ute på hemnet?