onsdag 4 juni 2008

God morgon

Hur är läget? Jag har blivit riktigt trött på att gå till jobbet nu... VILL HA SEMESTER!! Men det är ju "bara" 4 veckor kvar nu. Måste se till att boka den där resan till Cypern med Alex snart... Åh pool, åh fruktdrinkar, åh myyyys! :P

Längtar som fan till lördag! Då ska jag på sommarpremiär på Platina... Hade hoppats få gå dit med min pojkvän men det är tydligen fotboll då. Plus att "det är ju sånna här fester hela tiden". Nope, för mig är det sommarfest EN gång om året och det ska som alla andra år firas rejält! :)

Förresten nån som såg Armageddon igår? Den filmen älskade jag förrut. En jävla snyftfilm är vad det är! Orkade inte kolla klart för jag visste hur den skulle sluta.. Mesigt va? Men hursomhelst så har den där filmen en av världens bästa låtar! Fan vad jag älskade den när jag var yngre! Köpte den t.o.m. på singel.. Haha!

Inga kommentarer: