tisdag 3 juni 2008

Ny lampa!

När jag var på fest hos Tessan i lördags så var jag på ett riktigt cp-humör... Och blanda det humöret med alkohol.. Jisses! Tessan har (hade) en stoooor risboll i sitt tak som alla alltid går in i. Tillslut fick jag nog och rev ner den där jävla lampan (Mia hjälpte till faktiskt ;))..
Så det ist såg ut så här:




Lite senare så river jag ner (av misstag) hennes draperi som hon så snyggt satt upp.. Det här var inte alls meningen, men jag petade typ bara på det (faktiskt!) så ramlade det ner..
Då såg det ut så här:



Kom ju på den briljanta idén att styra upp det där draperiet men som ni ser så blev det inte riktigt så bra som jag kanske tyckte då:




Det här har jag haft sjukt dåligt samvete för sen jag vaknade i söndags... Men vet ni vad?? Då är det en jävla tur att jag jobbar i en lampaffär! Så nu har jag faktiskt styrt upp en ny lampa till lilla Tessan som jag ska sätta upp hos henne ikväll eller imorrn! Så nu känns det mycket bättre! Plus att den lampan kan jag ju riva ner med gott samvete sen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah ;)