måndag 16 juni 2008

Tjena!

Hade en riktigt myskväll efter jobbet igår... När jag kom hem var Alex här och det var såååå skönt att få krama om honom. Den kramen har jag väntat på sen lördagsmorgonen. Vi åt god mat och sen kollade vi på film och åt vattenmelon. Mmmm!

Nu sitter jag i soffan, har målat lite i köket, ska fortsätta snart. Det ÖSER ner regn nu! Så mysigt! Älskar verkligen regn men det får inte komma för ofta :) Och INTE på midsommar! På torsdag åker jag och Alex med mina föräldrar till stugan i Mora för att fira midsommar.. Längtar verkligen! Efter det jobbar jag ju bara en vecka sen är det SEMESTER! Wiiie! Fick även en inbjudan igår till en viss 30-års fest snart.. ;) Tack så mycket! Ska bli jättekul! Speciellt att få träffa lite nytt folk, och att det är temafest.. Love it! :)
Vi hörs lite senare!

Pusspuss

Inga kommentarer: